Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Εργασία μαθητών της Ε2 στα πλαίσια της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής

Είμαι απ’ την Ελλάδα με τη ζεστή λιακάδα.
Στα  Χανιά στο Φάρο θα ανεβώ
 το γραφικό παλιό λιμάνι από κει θα δω.
 Το φαράγγι της Σαμαριάς θα διασχίσω
κι όλα τα καλά της φύσης θα αντικρίσω.

                                 Μαρία  Φραγγεδάκη Ε΄2 

Είμαι από την  Ελλάδα                  
και με λένε Αναστασία
Στις 25 του  Μαρτίου
τον Εθνικό  Ύμνο τραγουδώ
και είμαι περήφανη γι΄αυτό
Στα Χανιά θα κατεβώ
την παρέλαση να δω
κι όλους τους φίλους μου να βρω
απ΄το 10ο Δημοτικό
ΖΗΤΩ θα φωνάζω  εγώ
και παντού θα ακουστώ
       Αναστασία Κου'ι'κόγλου  Ε2




Είμαι απ’ την Ελλάδα
και χαίρομαι πολύ
είμαστε μια χώρα
Ευρωπαϊκή.

Αν πας στην Αθήνα
θα χαρείς πολύ,
θα δεις τον Παρθενώνα
και την Ακρόπολη.

Είμαστε η χώρα
η καλύτερη
δε θέλουμε τα όπλα
ελπίζουμε  κι εσείς.

Την γαλανόλευκη
σημαία μας κοιτάμε
και τον εθνικό μας
ύμνο τραγουδάμε.

             Mυρτώ Κουρκουνάκη Ε2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου