Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ κ. ΣΑΚΗΣ ΡΟΔΙΤΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!!
Ένα συναρπαστικό μαθηματικό ταξίδι στη νήσο «ΑΙΦΟΣ» (αναγραμματισμός της λέξης ΣΟΦΙΑ). Ο μυθικός Πύργος του Β περιμένει δυο ανήσυχους νέους που ρίχνονται σε ένα απίστευτο ταξίδι διατρέχοντας την ιστορία των μαθηματικών. Οι δύο φίλοι περνούν τις δοκιμασίες μέσα στις αίθουσες του πύργου, των αριθμών, του Θαλή-Πυθαγόρα, την αίθουσα του "π", των γρίφων, των παιχνιδιών και των κατασκευών.
Ένα συναρπαστικό μαθηματικό ταξίδι στη νήσο «ΑΙΦΟΣ» (αναγραμματισμός της λέξης ΣΟΦΙΑ). Ο μυθικός Πύργος του Β περιμένει δυο ανήσυχους νέους που ρίχνονται σε ένα απίστευτο ταξίδι διατρέχοντας την ιστορία των μαθηματικών. Οι δύο φίλοι περνούν τις δοκιμασίες μέσα στις αίθουσες του πύργου, των αριθμών, του Θαλή-Πυθαγόρα, την αίθουσα του "π", των γρίφων, των παιχνιδιών και των κατασκευών.
Τα μαθηματικά, η μουσική, η αστρονομία, παλιότερες και σύγχρονες ανακαλύψεις, παιχνίδια με αριθμούς, ο μηχανισμός των Αντικυθήρων και πολλά άλλα συνταιριάζουν με το βίο και την πολιτεία μεγάλων προσωπικοτήτων των μαθηματικών. Ένα ταξίδι στο χρόνο όπου ζωντανεύουν οι αρχαίες ελληνικές πολιτείες, η πολιορκία των Συρακουσών.
Οι μεγαλύτεροι κλασικοί φιλόσοφοι του αρχαίου κόσμου ανταμώνουν. Οι δύο νέοι βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους επίλυσης προβλημάτων, τέτοιους που να τους επιτρέπουν να προσεγγίζουν σύνθετες μαθηματικές έννοιες χρήσιμες στη ζωή και την εκπαίδευση, με απλά υλικά και κατανοητά βήματα. Ένα παιδαγωγικό παιχνίδι μύησης στη μαγεία των αριθμών και της γεωμετρίας, στην εξέλιξη της ανθρώπινης σκέψης μέσα από την ιστορία των μαθηματικών.
«Ο κ. Ροδίτης με εργαλείο τα μαθηματικά και το μαθηματικό τρόπο σκέψης, θέλησε να προκαλέσει τους μαθητές μας να ανακαλύψουν κάτι από τη βαθύτερη σοφία του ανθρώπινου μυαλού και να γνωρίσουν τους εαυτούς τους σ' ένα αλλιώτικο πλαίσιο, έτσι που να πλαισιώνουν το νόημα της ζωής ή ίσως πιο σωστά να βρει ο καθένας το δικό του νόημα».
Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε ότι ο καλεσμένος μας ήταν τόσο άμεσος και επικοινωνιακός με τα παιδιά που κέρδισε από το πρώτο λεπτό το ενδιαφέρον και το θαυμασμό τους, παρ'ότι βρισκόταν σε μια αίθουσα 2 τάξεις (85 μαθητές) .Η συζήτηση,η παρατηρητικότητα και οι εύστοχες απορίες είχαν την τιμητική τους (πράγμα που παραξένεψε τον ομιλητή ). οι μαθητές μας φαινόταν να το απολαμβάνουν και ζητούσαν από τον κ. Ροδίτη με ευγενικό τρόπο να παρατείνει το χρόνο παραμονής του στο σχολείο,για να πάρουν όσο γίνεται περισσότερα ερεθίσματα.Επειδή όμως ο χρόνος τον πίεζε ,αφού έπρεπε να κατευθυνθεί προς το αεροδρόμιο η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων αφού ευχαρίστησε τον ίδιο,καθώς και τον κ. Χρήστο Τσαντή, (συγγραφέα-σύμβουλο ψυχικής υγείας, Υπεύθυνο των Εκδόσεων Ραδάμανθυς) που είχε αναλάβει την επικοινωνία του με το σχολείο μας, αντάλλαξαν υποσχέσεις συνεργασίας για το επόμενο σχολικό έτος.
Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε ότι ο καλεσμένος μας ήταν τόσο άμεσος και επικοινωνιακός με τα παιδιά που κέρδισε από το πρώτο λεπτό το ενδιαφέρον και το θαυμασμό τους, παρ'ότι βρισκόταν σε μια αίθουσα 2 τάξεις (85 μαθητές) .Η συζήτηση,η παρατηρητικότητα και οι εύστοχες απορίες είχαν την τιμητική τους (πράγμα που παραξένεψε τον ομιλητή ). οι μαθητές μας φαινόταν να το απολαμβάνουν και ζητούσαν από τον κ. Ροδίτη με ευγενικό τρόπο να παρατείνει το χρόνο παραμονής του στο σχολείο,για να πάρουν όσο γίνεται περισσότερα ερεθίσματα.Επειδή όμως ο χρόνος τον πίεζε ,αφού έπρεπε να κατευθυνθεί προς το αεροδρόμιο η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων αφού ευχαρίστησε τον ίδιο,καθώς και τον κ. Χρήστο Τσαντή, (συγγραφέα-σύμβουλο ψυχικής υγείας, Υπεύθυνο των Εκδόσεων Ραδάμανθυς) που είχε αναλάβει την επικοινωνία του με το σχολείο μας, αντάλλαξαν υποσχέσεις συνεργασίας για το επόμενο σχολικό έτος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου